Hyggelig. Uformell. Kunnskapsrik. Aksepterende.
Vi har igjen gjennomført brukerundersøkelse på klinikken vår.
Søk her
Hjelp og råd
Vi ønsker å kunne gi deg akkurat den informasjonen du trenger. Kontakt oss om det er noe du ikke finner.
Vi gjennomførte i mai og juni en brukerundersøkelse på klinikken, og dette er resultatene.
Undersøkelsen viste at:
Årsaken til at vi gjennomfører slike brukerundersøkelser på klinikken er fordi vi ønsker å vite hva våre brukere synes vi gjør bra, og viktigere, hva vi kan bli bedre på. Som ordskyen under viser er kø og ventetid vår største utfordring, og vi jobber kontinuerlig for å finne gode løsningen innenfor de rammene vi har.
På spørsmålet om hva som var positivt med besøket ser vi, som ved tidligere brukerundersøkelser vi har gjennomført, at mange svarer at tilbudet er raskt, enkelt og effektivt. Samtidig skriver de at ansatte som møter dem er hyggelige, hjelpsomme og imøtekommende. Og vi blir særlig glade når noen sier at de føler seg trygge når de kommer til oss!
På slutten av undersøkelsen har vi et felt hvor de som ønsker det kan skrive inn øvrige kommentarer. Dette er den morsomste delen for oss som jobber ved Sex og samfunn, for hva er vel bedre enn å få litt skryt? Denne gangen vil vi trekke frem disse kommentarene:
Takk til alle som besvarte undersøkelsen, deres tilbakemeldinger er gull verdt!
Relaterte artikler
Hyggelig. Uformell. Kunnskapsrik. Aksepterende.
Vi har igjen gjennomført brukerundersøkelse på klinikken vår.
Brukerundersøkelse på klinikken – Høst 2017
Hver vår og høst gjennomfører vi en brukerundersøkelse på klinikken. Slik samler vi tilbakemeldinger om besøkendes opplevelse av klinikken, og kan videreføre det som fungerer bra og forbedre det som ikke fungerer like bra.
– Bra vi har dere!
I vår har vi gjennomført en brukerundersøkelse på klinikken. Også denne gang får vi skryt, og det er veldig hyggelig!